ZWROTY
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot należnych środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przez Villari przesyłki zwrotnej.
Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:
Villari sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły
tel. +48 505 499 975
- ZWROTY
W przypadku zwrotu towaru prosimy postępować w następujący sposób:
- Wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj i umieszczenie go w kartonie.
- Umieszczenie w kartonie towaru, który:
-
nie nosi śladów użytkowania,
-
jest kompletny.
-
- Karton należy dobrze zabezpieczyć.
- Odesłać paczkę na koszt własny na wskazany wyżej adres.
- Zwrot środku nastąpi zgodnie z zapisami regulaminu sklepu.
Z przyczyn technicznych nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
- REKLAMACJE
Produkty sprzedawane przez Villari sp. z o.o. objęte są gwarancją. Reklamacje należy zgłaszać zgodnie z poniższymi krokami.
Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, należy spisać protokół i również postępować zgodnie z poniższymi krokami.
- Wypełnienie formularza gwarancji dostępnego tutaj i przesłanie go na maila wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres office@villari.pl.
- Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w możliwie jak najszybszym czasie – maksymalnie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
- Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru lub jego naprawie ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem), prosimy o umieszczenie towaru wraz z wypełnionym formularzem gwarancji w kartonie.
- Karton należy dobrze zabezpieczyć.
- Odesłać paczkę na nasz koszt ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem) na wskazany adres magazynowy sklepu:
Biuro
Villari sp. z o.o.
al. Jerozolimskie 200, 02-486 Warszawa
tel. +48 505 499 975
Magazyn Villari
Al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły
tel. +48 505 499 975