ZWROTY

Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot należnych środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania przez Villari przesyłki zwrotnej.

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:

Villari sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły
tel. +48 505 499 975

 

  • ZWROTY

W przypadku zwrotu towaru prosimy postępować w następujący sposób: 

  1. Wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj i umieszczenie go w kartonie. 
  2. Umieszczenie w kartonie towaru, który:
    • nie nosi śladów użytkowania,

    • jest kompletny.

  3. Karton należy dobrze zabezpieczyć. 
  4. Odesłać paczkę na koszt własny na wskazany wyżej adres. 
  5. Zwrot środku nastąpi zgodnie z zapisami regulaminu sklepu.

Z przyczyn technicznych nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”. 

  • REKLAMACJE

Produkty sprzedawane przez Villari sp. z o.o. objęte są gwarancją. Reklamacje należy zgłaszać zgodnie z poniższymi krokami. 

Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie, należy spisać protokół i również postępować zgodnie z poniższymi krokami.

  1. Wypełnienie formularza gwarancji dostępnego tutaj i przesłanie go na maila wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres office@villari.pl. 
  2. Nasza obsługa skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w możliwie jak najszybszym czasie – maksymalnie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia. 
  3. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru lub jego naprawie ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem), prosimy o umieszczenie towaru wraz z wypełnionym formularzem gwarancji w kartonie.
  4. Karton należy dobrze zabezpieczyć.
  5. Odesłać paczkę na nasz koszt ( po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem) na wskazany adres magazynowy sklepu:

Biuro
Villari sp. z o.o.

al. Jerozolimskie 200, 02-486 Warszawa
tel. +48 505 499 975

Magazyn Villari
Al. Jerozolimskie 300, 05-816 Reguły
tel. +48 505 499 975